27.12.2014

Recenzja: Fratti, szampon i maska z szungitem


Szampon i maskę testowałam przez blisko 2 miesiące, więc teraz czas na recenzję :)
Naturalne składniki oraz szungit mają zapewnić naszemu skalpowi lepsze ukrwienie, a co za tym idzie, ograniczyć wypadanie oraz pobudzić cebulki do wzrostu.

Szampon - do włosów przetłuszczających się

Zamawiając ten zestaw, w sklepie interentowym dostępny był tylko ten do włosów przetłuszczających się. Mimo to byłam z niego zadowolona. Szampon jak i maska mają delikatny, męski zapach, co bardzo mi odpowiadało.

Działanie:
Szampon miał fromułę żelu, co bardzo mi odpowiada, bo nie przepływał między palcami przy nalewaniu. Dobrze czyścił skórę głowy, ale nie zaobserwowałam "regulowania" gruczołów łojowych, włosy przetłuszczały się w normalny dla nich sposób. Nie zaobserwowałam także obciążenia włosów, co działa na plus szamponu.

Skład:
Aqua (demineralizowana woda szungitowa), Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Cocamide DEA, Pelos (szungit), Sodium Chloride, Polyquareninum-7, Urtica Dioica Extract (ekstrakt z pokrzywy), Rosmarinus Officinalis Rxtract (ekstrakt z rozmarynu), Hypericum Perforatum Extract (ekstrakt z dziurawca), Salicilic Acid, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Perfum
Cena: ok. 13zł/330ml

Maska

Działanie:
Jako, że maska ma poprawiać krążenie to nakładałam ją tylko na skalp. Zawsze przed myciem i często pod cnzepek. Jest dosyć gęsta, o szarawym kolorze. Jeżeli chodzi o działanie, to odniosłam wrażenie po spłukaniu skal jest oczyszczony, a włosy uniesione. Jeżeli chodzi o pobudznianie krążenia i zapobieganie wypadaiu, niestety nie zaobserwowałam tego. Raczej nie kupię ponownie, chyba, że inną wersję z tej serii. 


Skład:
Aqua (demineralizowana woda szungitowa), Cetearyl Alcohol(emolient), Ceteareth-3(emulgator), Behentrimonium Chloride(ułatwia rozczesywanie, zapobiega elektryzowaniu), Hydroxyethylcellulose(modyfikator reologii), Soybean Glycerides(glicerydy sojowe), EXTRACTS: Rosmarinus Officinalis (ekstrakt z rozmarynu), Thymus Serpyllum (ekstrakt z tymianku), Eucalyptus Globus (ekstrakt z eukaliptusa), Myrtus Communic (ekstrakt z mirtu), Crocus Sativus Flower (ekstrakt z szafranu), Lawsonia Inermis (henna), Rosa Damascena (ekstrakt z róży damasceńskiej);  Butyrospermum Parkii Butter (masło Shea), Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Gardenia Tahitansis Flower (olej z monoi), Pelos (szungit),  Cytrus Medical Limonium Essential (olej z limonki), Zingiber Officinale (olej z imbiru), Tetrasodium EDTA, Citric Acid, Methylparaben, Methylisothiazolinone, Perfum. 

Cena: ok. 18zł/220ml

2 komentarze :

  1. Nigdy nie miałam niczego z szungitem, a słyszałam na jego temat wiele dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A cóż to za produkty? Pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { border: 1px dashed #000 !important; } .linkwithin_posts a div div:last-child { border: 0 none !important; }