13.09.2013

Lek na wypadające włosy- kuracja CP

Na wielu włosowych blogach przewinęły się wzmianki o CP. Sama po raz kolejny wracam do tej kuracji, bo potrafi zdziałać cuda!






                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       zdjęcie pochodzi z internetu



Czym jest CP?
Calcium pantothenicum, czyli kwas pantotenonowy  to nic innego jak witamina z grupy B5. Dobrze wpływa nie tylko na wypadające włosy, ułatwia regenerację skóry, ma działanie przeciwzapalne.

Dawkowanie
Zaleca się łykanie 2-3 tabletek dziennie, przy kuracjach uderzeniowych można zażywać więcej, albowiem nadmiar B5 usuwany jest razem z moczem. Ja łykam najpierw po 2 dziennie przez 1tydzień, następnie po 3dziennie przez kolejny tydzień, ostatecznie zwiększam do 4, aby potem znów stopniowo schodzić do 2. Bawię się w takie "schodki", aby po pierwsze przyzwyczaić organizm to tego leku (i zminimalizować efekt totalnego wysypu na twarzy) a po drugie przy kończeniu kuracji staram się zmniejszyć dawkę żeby po odstawieniu również organizm nie przeżył szoku.

Efekty kuracji
Cóż to zależy... po raz pierwszy stosowałam tylko po to, aby szybciej urosły mi włosy i poskutkowało. W ciągu miesiąca urosły ok. 2-2,5 cm, gdzie normalnie przyrost wynosi 1cm. Później powróciłam do kuracji w celu powstrzymania wypadania włosów. I przy drugim opakowaniu, na szczotce pojawiało się dosłownie 5-10włosów, a przy myciu drugie tyle. Jest to dla mnie świetny wynik, ponieważ bywało, że przy samym czesaniu wypadało mi ok. 100 włosów! Niestety po 2-3tyg. od zakończenia kuracji, wypadanie włosów się zwiększyło, ale nadal są to ilości nie przekraczające 20-30 włosów. Dodatkowo, mogłam zaobserwować liczne baby hair :)

Działanie nieporządne
Po tygodniu zażywania zauważyłam mały wysyp nieproszonych gości na mojej twarzy. Na całe szczęście szybko się pojawili i znacznie szybciej niż normalnie mi zniknęli. Warto dodać, że CP przyśpiesza spalanie kalorii. Niestety nie mogę tego potwierdzić. Dodatkowo podczas kuracji CP warto pić herbatki z pokrzywy/ łykać żelazo w tabletkach, ponieważ jego poziom wypłukiwany jest własnie przez CP.


Cena i dostępność
Do kupienia w każdej aptece za cenę 7zł (za 50tabletek). Kuracja tania i skuteczna :)

2 komentarze :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { border: 1px dashed #000 !important; } .linkwithin_posts a div div:last-child { border: 0 none !important; }