3.02.2015

miesięczna aktualizacja włosów: styczeń

Witam ponownie! Przez ostatni miesiąc sesja zjadła każdą minutę mojego czasu wolnego, ale na szczęscie już jestem po, więc czas na zaległe pościki.

Na pierwszy ogień aktualizacja włosów, ponieważ udało mi się odkryć świętego grala w kwestii wypadania włosów i żadne stresy przed egzaminem, żadne zimno na dworze nie sprawiło, aby włosy jakoś nadmiernie wypadały, mało tego! wypadanie jest ograniczone do minimum (dawno tak dobrze nie było!) oraz pojawiło się dużo nowych włosków.




Moje włosy prezentują się jak na zdjęciu powyżej. Jeszcze w grudniu wyglądały tak + "podziwiajcie" mój malutki i cieniutki kucyczek (6,5-7cm):


Zostały przycięte o kilka centymetrów, ale już wszystko odrosło i delikatnie przyciemnione farbą Color&Soin, ale jak widać nie ma większej różnicy. Niestety albo i stety farby nienajlepiej trzymają się moich włosów, po prostu kolor nie chwyta.

PIELĘGNACJA:
W dalszym ciągu używam Darsonvala, w okresie zimowo-czapkowym każde pobudzanie krążenia się u mnie przydaje. Dodatkowo obowiązkowo czapka, a także spinanie włosów w różnego rodzaku koczki, żeby oszczędzić końcówki.

W tym miesiącu używałam:

                 
moja ulubiona maska na zimę z Garniera, pięknie pachnie, nawilża i super wygładza włosy  


 szampon wzmacniający włosy, aby były jak "końska grzywa", skuteczny i tani

maska z papryką chilli (moja ma inne opakowanie), rozgrzewa skalp, dodaję ją do pudru brahmi i olejku laurowego


dodatkowo od czasu do czasu nakładam stały zestaw ziół w ramach okładu na skalp


I to by było na tyle. Jak widzicie nie jest tych produktów zbyt dużo, ale za to wszystkie sprawdzają się na 100% :).


























3 komentarze :

  1. Marzy mi się taka długość włosów jak u ciebie. Odżywkę Garniera uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super <3 dodaje blog do zakładek i czekam na następny post. Może coś o włosach na wiosnę?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { border: 1px dashed #000 !important; } .linkwithin_posts a div div:last-child { border: 0 none !important; }