4.07.2014

Wypadanie włosów : wcierka Neril


Jak już wcześniej wspominałam doskwiera mi wypadanie włosów. Niestety u mnie jest ono na podłożu nerwowym i/lub związane z problemami krążenia. Niestety domowe sposoby przy moim problemie bywają za słabe. Muszę ciągle stosować coś o silniejszym działaniu. Przetestowałam już dużo produktów na wypadanie włosów, łącznie z tymi na łysienie androgenowe (którego na szczęście nie mam).
Powyższy produkt okazał się strzałem w dziesiątkę, szkoda tylko, że ZOSTAŁ WYCOFANY!
Tak, dokładnie, w aptekach można kupić jedynie szampon z tej serii, a ten wspaniały tonik jest już niedostępny (nawet na portalach aukcyjnych).
Producentem produktu jest firma Garnier i pochodzi on z zachodniej granicy.




Opakowanie/aplikacja
Po wyciągnięciu z kartonika, naszym oczom ukazuje się brązowa, szklana i nieporęcznie ciężka butelka. Ja swój tonik od razu przelałam do plastikowej buteleczki z lepszym aplikatorem.
Produkt nakładałam co drugi dzień przed pójściem spać, a pierwsze efekty zaobserwowałam po ok. 2tyg.


Skład
aqua, isopropyl alcohol, arginine, betula alba, biotin, camphor, capric acid, caprylic acid, chamomilla recutita, ci 42090, ci 60730, citric acid, equisetum arvense, glycine, histidine, leucine, linoleic acid, linolenic acid, lysine, menthol, methionine, panthenol, peg-49 hydrogenated castor oil, peg-5 stearyl ammonium lactate, piroctone olamine, proline, propylene glycol, retinyl palmitate, serine, sodium riboflavin phosphate, sodium salicylate, tocopheryl acetate, urtica dioica, valine, parfum
Analiza składu: KLIK


Działanie
Neril świetnie powstrzymuje wypadanie włosów, jednakże nie zauważyłam żadnych baby hair, na które liczyłam. Efekt po odstawieniu preparatu utrzymuje się dosyć długo. Jak na 200ml buteleczkę, produkt jest wydajny, nie trzeba wiele go wylać na głowę, aby skalp był zwilżony. Z pewnością jego skuteczność podnosi regularny masaż skóry głowy jaki wykonuje się przy używaniu wcierek.


Cena
Udało mi się nabyć 2 ostatnie butelki z apteki, za jedną zapłaciłam ok. 27zł, a za drugą 18zł jako, że była ostatnia na magazynie :)

1 komentarz :

  1. ja zaczynam wcierac capitavit, zobaczymy jak sobie da rade :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { border: 1px dashed #000 !important; } .linkwithin_posts a div div:last-child { border: 0 none !important; }