3.12.2013

Ekspresowe nawilżanie włosów

                                     

Powyżej przedstawiam mój patent na szybkie nawilżenie włosów. Ta prosta do zrobienia maska sprawi, że włosy będą miękkie, gładkie i ładnie uniesione. Bardzo ją lubię, ponieważ nie obciąża włosów, a po takim kompresie, łatwo się je układa. Moim zdaniem jest to idealna maska w okresie letnim, kiedy nasze włosy i skóra głowy narażona jest na słoneczne wysuszenie.


Co potrzebujemy:





Głównym składnikiem jest maska Alterry aloes i granat (swoją drogą, bardzo lubię całą linię tych produktów, recenzja KLIK). Dodatkowo dodaję ok. 1-1,5 łyżeczki spiruliny, o której cudownych właściwościach pisałam TU. Ostatnim, kluczowym składnikiem jest ekstrakt nawilżający, który razem z tym zajmuje wysokie miejsce w mojej kolekcji półproduktów. Ekstraktu dodaję dosłownie kilka kropel.
Całą maź nakładam na całą długość włosów, ze szczególnym uwzględnieniem końcówek i skalpu na ok. 5-10min.





6 komentarzy :

  1. ze spiruliną polubiłam się niestety tylko 'wewnętrznie' ;d poniekąd, służy mi jako maseczka na twarz, ale moje włosy jej kompletnie nie mogą zdzierżyć i odpłacają mi się bardzo nieładnie ;p
    dla mnie najlepszym sposobem na nawilżenie, jest dodanie do maski łyżeczki oleju naturalnego i po prostu kawy ; ) po takiej mieszance mam włosy w na prawdę zadowalającym stanie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh, co to za niewdzięczne włosy w takim razie ;p na taki dobry składnik tak reagować?!
      olej i kawa? ciekawe, spróbuje z oliwą z oliwek, dzieki za pomysł:)

      Usuń
  2. u mnie niestety spirulina nie sprawia, że włosy są idealne, ale również baardzo nawilża:))

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie używałam spiruliny do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to polecam, może akurat u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  4. Pierwszy raz spotykam się ze spiruliną :>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { border: 1px dashed #000 !important; } .linkwithin_posts a div div:last-child { border: 0 none !important; }