14.12.2013

Ulubieniec miesiąca : Toskańska maska, Planeta Organica



Mój hit! Mój ulubieniec! Moja najlepsiejsza maska jak do tej pory! Moje włosy ją po prostu pokochały i z pewnością nie jest to ostatnie opakowanie jakie zamówiłam. Ah, jak ja uwielbiam takie rosyjskie cudeńka :)
Produkt stosowałam cały sierpień i kolejne 2 tygodnie września, a w słoiczku tkwi niemalże połowa produktu. 


Opakowanie i aplikacja
Opakowanie duże, solidne, łatwo się odkręca i nabiera produkt. Sama maska ma zielonkawy kolor, jest bardzo gęsta, a także wydajna

Zapach
Maska ma bardzo specyficzny, ale zarazem przyjemny zapach. Niestety nie umiem go porównać do czegokolwiek... no może trochę przypomina olejek SESA, ale nie do końca. Po spłukaniu zapach bardzo delikatnie utrzymuje się na włosach. 

Skład
Bardzo dobry i konkretny skład: 

Aqua with infusions of Organic Olea Europaea Fruit Oil (oliwa z oliwek), Organic Cymbopogon Citratus Essential Oil (organiczny olej z trawy cytrynowej), Vitis Vinifera Seed Oil (olej z pestek winogron), Punica Granatum Fruit Extract (ekstrakt z owoców granata), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej z migdałów), Saccharum Officinarum Extract(wyciąg z trzciny cukrowej); Cetearyl Alcohol , Glyceryl Srearate, PG-Amodimethicone(silikon), Cetrimonium Chloride, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Cyclopentasiloxane(silikon), Dimethiconol(silikon), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.
Działanie
Maska bardzo dobrze wygładza włosy, trochę je dociążając, więc jeżeli macie włosy z tendencją do puszenia to ta odżywa nieco ten problem eliminuje, przynajmniej u mnie tak było/jest. Po spłukaniu oprócz pięknego zapachu moje włosy pięknie się błyszczą i są baaaaardzo mięciutkie. Jako, że maska ma w składzie silikony, nie ryzykowałam z nakładaniem jej na całą długość. Nie wiem także czy to zasługa składu czy sylikonów, ale moje włosy sprawiają wrażenie bardziej nawilżonych. 
Cena

29zł za 300ml

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { border: 1px dashed #000 !important; } .linkwithin_posts a div div:last-child { border: 0 none !important; }