31.10.2013

Recenzja: Maska Mythic Oli, L'Oreal Professionnel


Nie jestem fanką produktów L'oreal'a. Nawet tych droższych linii, ponieważ rzadko kiedy produkty spełniają swoje zadanie, ale i kosztują nie najmniej. Tę maskę dostałam w prezencie, do przetestowania. Po pierwszym zastosowaniu byłam mile zaskoczona, niestety potem zwróciłam uwagę na skład.


                                   Opakowanie i aplikacja
Tutaj wszystko bez zarzutów. Pudełeczko jest poręczne, produkt łatwo można wydobyć. Jako, że maska jest gęsta, o konsystencji miekkiego masła. Aplikacja jest prosta. Jest naprawdę wydajna, wystarczy nanieść małą ilość produktu, a włosy są nim dobrze obklejone.

Zapach
Zapach bardzo przypadł mi do gustu. Delikatny, słodki, mało ma co prawda wspólnego z zapachem olejku arganowego, Podoba mi się, że nawet po spłukaniu i wysuszeniu włosów, delikatny zapach maski jest nadal wyczuwalny.

Skład
Aqua, Cetearyl Alcohol (zmiękcza, reguluje lepkość), Behentrimonium Chloride (konserwuje, odżywia włosy), Candelilla Cera (wosk zmiękczający), Amodimethicone (silikon), Cetyl Esters (funkcja zmiękczająca), Isopropyl Alcohol (funkcja zapobiegająca pienieniu się produktu, rozpuszczalnik), Glycerin (Gliceryna,nawilżacz), Phenoxyethanol (konserwant), Avocado Oil (olejek z awokado), Grape Seed Oil (olejek z nasion winogron), Trideceth-6 (stabilizuje emulsję), Limonene (substancja zapachowa) , Chlorhexidine Digluconate (konserwant), Cetrimonium Chloride (konserwant), Hexyl Cinnamal (zapach), Coumarin (związek organiczny, nadaje zapach), Linalool (zapach), Benzyl Alcohol (konserwant), Butylphenyl Methylpropional (zapach), Hydroxycitronellal (zapach), Argania Spinosa Kernel Oil (olejek arganowy), Cotton Seed Oil (olejek z nasion bawełny), Amyl Cinnamal (funkcja maskująca zapach), Parfum

więcej tu: KLIK

I tutaj wielkie rozczarowanie, olejek arganowy i olejek z nasion bawełny znajdują się na samym końcu składu, wcześniej możemy znaleźć tylko olejek awokado i olejek z nasion winogron. Poza tym, pełno konserwantów i substancji zapachowych.

Na zielono zaznaczyłam "dobre składniki", już pomijam, że niektóre znajdują się w ilościach składowych, natomiast na czerwono zaznaczyłam : szkodliwe substancje zapachowe ( Limonene ), alkohol izopropylowy.
Na niebiesko zaznaczyłam silikon - Amodimethicone, który jest dosyć łagodny, łatwo go zmyć

Działanie
Maska przeznaczona jest do "intensywnej odbudowy i odżywienia wszystkich rodzajów włosów". Jako, że mam włosy w dobrej kondycji, nie zaobserwowałam jakiś spektakularnych zmian. Nakładałam ją na ok. 5min po umyciu lub też na 1-2minuty w trakcie mycia. W obydwu przypadkach działanie było podobne. Po zastosowaniu tego produktu włosy są bardzo gładkie, miękkie, łatwo jest je rozczesać. Dodatkowo nie obciąża włosów, jedynie minimalnie je dociąża, co bardzo mi odpowiada.

Cena
Z tego co widziałam na sieci, za 200ml maski trzeba zapłacić ok. 50-60zł.



Podsumowanie

Bardzo podobało mi się działanie tej maski, póki nie przeczytałam składu.Wiadomo, są znacznie gorsze produkty, ale jakoś alkohol izopropylowy skutecznie mnie odwiódł od zakupu kolejnego opakowania tej odżywki. Wolę dodawać olejek arganowy  bezpośrednio na kocówki. Poza tym, już nie patrząc na skąd, produkt jest dosyć drogi, w cenie 50zł można spokojnie kupić kilka innych np. rosyjskich kosmetyków. 








3 komentarze :

  1. Na pewno nie wydałabym tyle na taką maskę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie, poza tym wcale nie ma dobrego składu!

      Usuń
  2. Ale droga, a skład wcale nie powala.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { border: 1px dashed #000 !important; } .linkwithin_posts a div div:last-child { border: 0 none !important; }